14.03.2018 Beograd

Ministarstvo: Potrošači u Srbiji se najviše žale na kvalitet obuće

Ministarstvo: Potrošači u Srbiji se najviše žale na kvalitet obuće Foto: Pixabay
Broj prigovora potrošača u Srbiji stalno raste i 2017. godine ih je bilo skoro 17.000, trećinu više nego pre pet godina, a najviše na obuću, izjavila je danas državna sekretarka Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač.

"Potrošači znaju kome da se obrate za pomoć u rešavanju problema, a sa druge strane, sve više se primećuje spremnost trgovca da u što kraćem roku reše reklamaciju potrošača jer time stiču veću lojalnost", kazala je Kovač agenciji Beta uoči Svetskog dana zaštite potrošaća, koji se obeležava 15. marta.

Navela je da je najviše žalbi na obuću (21 odsto), na mobilne telefone (12 odsto), na belu tehniku (šest odsto), na računare i IT opremu (šest odsto), na nameštaj (pet odsto), i na odeću i televizore (po četiri odsto).

"U zaštiti potrošača skoro da su dostigniti evropski standardi", kazala je Kovač i istakla da je opve godine za podršku udruženjima za zaštitu potrošača namenjeno državnih 20 miliona dinara, trećina više nego prethodne godine.

"Nastojimo da pružimo podršku povećanju kadrovskih, materijalnih i tehničkih kapaciteta udruženja za zaštitu potrošača, a potrebno je raditi na daljem unapređenju saradnje svih nosilaca zaštite potrošača", kazala je Kovač.

Jedan od najvećih uspeha Zakona o zaštiti potrošača koji je u primeni od septembra 2014. godine, po njenim rečima je kolektivna zaštita potrošača, a te postupke pokreće i vodi Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

autor: VV izvor: Beta
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
Banca Intesa
NASLOVI
Zlatiborac
credi agricole
Biznis plus
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side