13.05.2018 Beograd

Pet najčešćih izgovora da izbegnete trening

Pet najčešćih izgovora da izbegnete trening Foto: pixabay
Mnogima je najteže da se odluče i počnu da vežbaju, a kada jednom krenu sve postaje mnogo lakše. Međutim, još dok se nismo odlučili da treninge uvrstimo u svoju dnevnu rutinu, sposobni smo da smislimo gomilu glupih izgovora, samo da bi ostali kući i izležavali se.

Izdvojili smo neke od najčešćih izgovora za odustajanje od treninga i demantovali svaki od njih:

1. Umorna sam…

Najčešći izgovor da propustite trening je umor i čini se da je nakon napornog dana na poslu poslednje što vam treba presvlačenje, znojenje i dolazak kući u večernjim satima. Uživanje kod kuće mnogo je prijatnije. Ali grešite, osećaj posle treninga je bukvalno psihofizička rehabilitacija.

2. Imam preča posla

Obaveze oko posla i porodice takođe su “idealan” izgovor onih dana kada vam trening ni u snovima ne pada na pamet. Ali ni jedna obavaza ne može vam oduzeti onih pola sata tako potrebnih vašem telu, koje svakodnevno mrcvarite neprirodnim položajem sedenja u kancelariji.

3. Od sutra počinjem

Ne nadajte se, ništa što smo ostavili za sutra, sutra nije urađeno.

4. Boli me glava

Ovo je izgovor za sve, a krajnje je vreme da ga izbacite iz upotrebe!

5. Nisam dovoljno jela

Mnoge od nas se odlučuju da smršaju nedovoljnim unosom hrane u organizam. To je jednostavno nedopustivo. Organizmu je potrebna hrana da bi stekao energiju i pregurao dan. Sa druge strane, mnogo je bolje smršati tako što ćete fizičkom aktivnošću sagoreti kalorije i oblikovati svoje telo.

autor: JU izvor: lepota i zdravlje
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
Budimo Pametni
NASLOVI
Zlatiborac
Belex2018
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side