11.09.2013 Beograd

Saveti za uspešno razbuđivanje

Saveti za uspešno razbuđivanje
Istezanje, obavezan doručak, umerenost u ispijanju kafe i jutarnje tuširanje neki su od koraka koji će vas pripremiti za uspešan dan.

Istegnite se -  Lagana istezanja, poput nekih vežbi iz joge i jednostavnih uvrtanja, pomažu telu da se lagano napuni energijom. Ovakvi pokreti usmeravaju i vaš um i uklanjaju omamljenost koja je karakteristična za rana jutarnja buđenja.  

Vežbajte - Jednom kada ste se rešili početne omamljenosti, uradite nekoliko vežbi kako biste podstakli cirkulaciju – kratka vožnja biciklom, čučnjevi, trbušnjaci, izbor vrste vežbe je na vama.

Bez previše kofeina - Iako kofein ujutro efikasno razbuđuje, više od dve šoljice može da vas uspori kasnije tokom dana. Držite se količine od jedne jutarnje šolje i nivo energije će biti stabilniji.

Voda - Kada spavate, telo koristi "uskladištene" zalihe vode. Čaša vode odmah ujutro ne samo da jača vaše telo i okrepljuje ga, već pomaže u stimulisanju nervnog i sistema za varenje.

Uhodani ritam spavanja - Idite u krevet i budite se u isto vreme, jer organizam voli doslednost. Redovni ritam odlaska u krevet i ustajanja olakšaće ustajanje ujutro, a tokom dana ćete se osećati odmornije.

Budite se uz laganu muziku - Buđenje uz jako glasan alarm može biti stresno, a kod nekih osoba glasan zvuk alarma može ugroziti zdravlje srca. Radije zvuk alarma prilagodite tako da se budite uz prijatnu muziku, koja se postepeno pojačava kako bi se vaše telo naviklo na buku.  

Ugasite svetla - Jako svetlo ometa mozak i otežava spavanje. TV ili kompjuter ugasite bar sat vremena pre odlaska u krevet, jer ćete tako lakše utonuti u san i čvršće spavati, a to znači i lakše ustajanje ujutro.

Jutarnje tuširanje - Osvežavajući tuš ujutro pokrenuće nervni sistem i razbuditi organizam.

Doručak je obavezan - Nakon sna, telu je potrebna hrana i energija za kretanje. Zdravo doručkujte, svako jutro, i lakše ćete započinjati dan.

Dišite duboko - Rano ustajanje nekim ljudima može doneti osećaje teskobe. Razmišljanje o obvezama, vezi ili finansijskim pritiscima mogu biti jako stresni i brzo vas okupirati. Zato, čim se probudite odvojite trenutak za sebe i duboko dišite – tako smirujete telo i um. 

autor: AM izvor: Buka/Novi magazin
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
NASLOVI
Zlatiborac
OTP banka lizing
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side