Stav

  • Bitno je biti vest 04.08.2011 Beograd

    Bitno je biti vest

    I loša vest je dobar marketing. Na primer, ako ste pevaljka kojoj će svaka vrsta publiciteta doneti više nastupa po folkotekama u Austriji i Švajcarskoj. Ali, šta kad potreba da se bude vest, makar loša, postane kolektivna, nacionalna opsesija? Dalje

  • Utočište 28.07.2011 Beograd

    Utočište

    Ekstremno nepouzdane vremenske prilike, požari, poplave, probuđeni vulkani, čudne oscilacije temperature..., ovog upola utrošenog leta nimalo nisu krivi za krajnje sumornu letnju razglednicu. U obilju svega što jeste, a nije trebalo da se dogodi, kao da više nema prostora ni za brigu o zemljotresima koji neprestano pomeraju tlo japanskih ostrva. O tome su mediji prestali da izveštavaju. Dalje

  • Da li vam je sada lakše 25.07.2011 Beograd

    Da li vam je sada lakše

    Ministar unutrašnjih poslova objasnio nam je zašto moramo da se ponižavamo ako želimo da izvadimo pasoš. Zato što MUP nema dovoljno zaposlenih koji izdaju pasoše. Dalje

  • Propast komunizma 21.07.2011 Beograd

    Propast komunizma

    Može li grčka kriza da se prelije u Srbiju? Malo verovatno. Može li Srbija da doživi sudbinu Grčke? Više verovatno. Evo i argumenata. Dalje

  • Porez na kalorije 20.07.2011 Beograd

    Porez na kalorije

    Mrko se gledamo dok znoj curi i sa mog i sa njenog čela. Hoću li ustati i pustiti je da sedne jer ima bar duplo više kilograma od mene ili ću skrenuti pogled ka prozoru? Ostajem da sedim. I imam za to koliko hoćete opravdanja. Što je jela? Dalje

  • Voz za Grozniju 14.07.2011 Beograd

    Voz za Grozniju

    Zamislite da nedelju dana vozom putujete od Lisabona do Moskve. U kupe možete da primite još troje putnika. Dalje

  • Ponuda koja se ne odbija 13.07.2011 Beograd

    Ponuda koja se ne odbija

    Izjava pomoćnika ministra finansija Zorana Ćirovića da je neizvesno kada će početi pregovori o ruskom kreditu za infrastrukturu, vrednom 800 miliona dolara, nije zapravo nikog iznenadila. Dalje

  • Strategija 12.07.2011 Beograd

    Strategija

    Država i medijska udruženja i asocijacije su se ponovo latili zamašnog i komplikovanog posla, uređivanja prilično zapuštene medijske scene u Srbiji. Izgledi da dođu do opipljivih rezultata su, čini se, veći nego ikada ranije, ali ipak nedovoljno veliki da bi garantovali brze i jasno vidljive pomake. Dalje

novinarnica svuda
Zlatiborac
OTP banka lizing
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side