26.11.2018 Beograd

Apelacioni sud ukinuo oslabadjajuću presudu po tužbi Vukašina Obradovića protiv TV Pink

Apelacioni sud ukinuo oslabadjajuću presudu po tužbi Vukašina Obradovića protiv TV Pink Foto: print screen
Apelacioni sud u Beogradu je ukinuo oslobadjajuću presudu Višeg suda protiv vlasnika TV Pink Željka Mitrovića i urednika Informativnog programa te televizije Gorana Gmitrića, a po tužbi bivšeg predsednika Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) Vukašina Obradovića zbog povrede časti i ugleda.

U rešenju se navodi da je Apelacioni sud ukinuo presudu i predmet vratio na ponovno sudjenje zato što prvostepeni sud nije dao jasne, argumentovane i na zakonu zasnovane razloge za svoju odluku, te je ostalo nejasno iz kojih razloga prvostepeni sud smatra da informacije iznete u tekstu Željka Mitrovića nisu podobne da povrede Obradovićevu čast i ugled.

Obradović je u tužbi naveo da su Mitrović i Gmitrić objavljivanjem teksta 2016. godine "Otvoreno pismo: vlasnik TV Pink Vukašinu Obradoviću!" na portalu i informativnim emisijama ove televizije povredili njegovu čast i ugled tvrdnjama da je "Obradović prvo pristao da učestvuje u emisiji 'Teška reč' a zatim odustao".

U "Otvorenom pismu" je rečeno da je kao razlog odustajanja Obradović naveo to što "Željko Mitrović misli da je tužilac nedovoljno inteligentan", kao i da "tužilac pokušava da TV Pink oduzme pravo na prikazivanje dokumentarnog programa o društvenim devijacijama". Mitrović je u "Otvorenom pismu" napisao i da moli Obradovića da mu sledeći put poruku pošalje "u treznom stanju".

autor: MIM izvor: Beta
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
AMSS secondary
Najvesti
Vesti.rs
Zlatiborac
medijska pismenost
OTP banka lizing
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side