14.11.2019 Beograd

Dveri: Obradović dobio spor protiv Informera

Dveri: Obradović dobio spor protiv Informera Foto: Beta/Milan Obradović
Pokret Dveri saopštio je danas da je Viši sud u Beogradu prvostepenom presudom obavezao dnevni list Informer i njegovog glavnog urednika da isplate lideru tog pokreta Bošku Obradoviću 100.000 dinara na ime povrede ugleda i časti i 44.800 dinara na ime troškova postupka.

Kako se navodi, presuda je doneta zbog objavljivanja lažnih informacija i video snimaka da je Boško Obradović vozio 200 kilometra na sat pod rotacijom.

"Snimak koji je objavljen je notorna laž što čak ni urednik Informera nije negirao na suđenju. Očigledno je da odštete od 100.000 dinara ne odvraćuju režimske tabloide u izmišljanju laži protiv opozicije već se samo ohrabruju da nastave sa istom praksom. Njima se jednostavno isplati da budu batina vlasti protiv opozicije za šta su nagrađeni stostruko većim iznosima od onih na koje se osuđuju", navele su Dveri.

autor: SA izvor: Beta
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
novinarnica svuda
AMSS secondary
Najvesti
Vesti.rs
Zlatiborac
medijska pismenost
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta AMSS side