27.05.2015 Beograd

Saša Janković dobitnik nagrade za komunikatora godine

Saša Janković dobitnik nagrade za komunikatora godine Foto: Beta
Društvo Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ) dodelilo je večeras 15 tradicionalnih godišnjih priznanja za doprinos razvoju profesije odnosa sa javnošću, a dobitnik nagrade za komunikatora godine je zaštitnik građana Saša Janković.

Na svečanosti su dodeljene i nagrade za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija, koja od ove godine nosi naziv Srđan Ðurić u znak sećanja na preminulog novinara i bivšeg šefa Kancelarije Vlade Srbije za medije u vreme premijera Vojislava Koštunice.

Dobitnik te nagrade za ovu godinu je novinar Ivana Parčetić Mitić koja je zahvalila članovima žirija i kolegama koji su je predložili za tu nagradu.

Prema rečima predsednice DSOJ Tamare Bekčić, to društvo 18 godina dodeljuje priznanja profesionalnim uzorima odnosno onima koji pomeraju granice u teoriji i praksi i onima koji streme najvišim standardima i razvoju profesije odnosa sa javnošću.

Za nagrade ove godine, u 13 kategorija, prijavljeno je ukupno 68 projekata, a u finalnom izboru našlo se 30 radova iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.

Nagrade su dodeljene u dve kategorije, jedna za glavna priznanja, a druga za posebna u koja spadaju, nagrada Srđan Ðurić, nagrada za najbolji akademski rad kao nagrada za komunikatora godine.

U kategoriji PR agencija godine nagrade su pripale New Moment New Ideas Company (u kategoriji velike agencije) i Chapter 4 PR (u kategoriji male i srednje agencije).

Pored toga, ove godine agencija New Moment New Ideas Company osvojila je dva prizanja, i to u kategorijama Interne komunikacije za projekat "Intesa tim" i Komunikacija u neprofitnom sektoru za projekat "Čuvarkućica, kuća koja decu čuva".

Agenciji Chapter 4 PR nagrade su pripale u kategorijama Korporativne komunikacije, velika preduzeća za projekat "McDonald`s okreće novi list - Kvalitet za novo doba", kao i Najbolje implementirana internacionalna kampanja za projekat "WWF - Sat za našu planetu 2014".

Članovi Žirija dodeli su dve nagrade i agenciji Homepage za Korporativne komunikacije, mala i srednja preduzeća, kao i za Komunikaciju društveno odgovornih projekata za kampanju "Trčimo porodično" kompanije Hemofarm.

U kategorijama Brend PR za projekat "Erste Njuz specijali Webiz i wwVršac" i Najbolje implementirana internacionalna kampanja za "Budi u plusu!" nagrade su pripale Erste banci.

Kompanija Infostud 3 nagrađena je priznanjem za najbolju PR komunikaciju u integrisanim kampanjama za projekat "Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji", dok su u kategoriji Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija najbolji bili I&F McCann Grupa i Jugoslovensko dramsko pozorište sa kampanjom "Drama u taksiju".

Ove godine u kategoriji Krizne komunikacije i upravljanje rizicima nagrada je otišla u ruke Ivana Miloševića i Advokadske komore Srbije za projekat "Advokati su u pravu", a Sandra Milenković Nikolić dobitnica je Nagrade za najbolji akademski rad "Dr Dragutin Vračar".

autor: SA izvor: Tanjug
Ostavi komentar (1) Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
  • 28.05.2015, 07:51h lila

    znaci da je vucic "mutavko" godine !

Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
AMSS secondary
Najvesti
Vesti.rs
T6 bazeni, spa
medijska pismenost
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta AMSS side